OK

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie. Více informací

0,00 Kč

Zeleninové placky

(Autor: Eruvia - Michaela Štofková)

Složení:

- čerstvá zelenina

- 4 vejce

- koření: solčanka, gomasio

- mořské řasy Nori

Zeleninu vždy používám takovou jaká je k dostání a nastrouhat. Přidat vajíčka. Zde záleží na cíli, který chci dosáhnout, zda je člověk vyčerpán a potřebuje doplnit Jang, nebo zda cvičí, běhá, dělá silový sport, podle toho zvolím větší poměr celých vajec na úkor bílků.

Okořenila jsem solčankou, gomasaem a přisypala mořské řasy Nori. Podle hustoty lze přidat lupinovou mouku, vše promíchat a na pánvi malým množstvím potřené kokosovým  a nebo rýžovým olejem osmahnout.

Moje oblíbené jídlo do diety.

Pro navýšení množství bílkovin a odlehčení pro lepší trávení ve večerních hodinách, snižuji množství vajec a místo nich dávám nastrouhané tofu. Jelikož je celá směs již dostatečně okořeněná a chuť zeleniny je vynikající, používám bílé čisté tofu bez ochucení, aby nebyly chutě přehnané.

inPage - webové stránky, doménawebhosting snadno.