PODMÍNKY rezervace TCM Eruvia

  • V případě, kdy je klient objednán na vyšetření, akupunkturu, terapii či následnou kontrolu a z různých důvodů se nemůže v dohodnutý termín dostavit,  je potřeba dát včas telefonicky vědět a domluvit si náhradní termín.
  • V případě, kdy klient nedá vědět o zrušení termínu alespoň 48 hodin (z pracovního dne) před domluvenou schůzkou, bude mu účtován storno poplatek do plné částky dle ceníku, jako kdyby se účastnil.  

Příklad: zrušení termínu na pondělí je třeba učinit nejdéle ve středu do 17:00 hod. a nebo za sebe domluvit náhradu. 

  • Nové pacienty přijímám  po předchozí platbě pouze v hotovosti a nebo přes rezervační systém, platba přes platební bránu kartou,  ve výši požadované služby. Termín je rezervován  až po provedené platbě. V případě nedostavení se na vyšetření, je uhrazená platba použitá na vykrytí nevyužitého času a je tedy nevratná. 
  • U všech stávajících pacientů je zavedena platba předem (pouze v hotovosti, nelze provést platební kartou) v plné výši požadovaného termínu terapie.
  • Pokud si pacient náhle z jakéhokoliv důvodu rozmyslí, že na dohodnutý termín se nechce dostavit (nestíhá, dohodl si termín někde jinde, rodinné důvody, není hlídání pro děti, nemá zajištěn včas odvoz atd. - nic z toho neuznávám), tak za sebe sežene náhradu, nebo se přece jen dostaví a terapie se účastní a nebo nechá terapii včetně složené zálohy propadnout.  V tomto posledním případě by bylo však vhodné, dát mi vědět, že Vás mám vyškrtnout i z daších nadcházejících termínů. 
  • Platba přes rezervační systém předem je možná pouze u nových pacientů, kteří se nemohou osobně dostavit zaplatit zálohu na vstupní vyšetření či první akupunkturu. Rezervační systém takto umožňuje se objednat na první Vaši návštěvu kdykoliv a nemusíte řešit, zda je pátek, či jiný den v týdnu, večer a nebo zda je víkend ( kde ze zcela pochopitelného důvodu již nepracuji). 

Dále chci všechny nové pacienty požádat, pokud se budete objednávat přes rezervační systém na diagnostické vyšetření, které Vám rezervuje termín na 1,5 hodiny, berte tento termín závazně a nedělejte mi, že tři dny před termínem, kdy je možné přes rezervační systém termín zcela zrušit a peníze Vám budou zpět vráceny na účet, že diagnostické vyšetření zcela zrušíte, neboť já už tam mám uvolněný termín jenom pro Vás a za tak krátkou dobu už tam nikoho na diagnostiku nenaplním a mám rozházený celý harmonogram. Termíny pacientů plánuji s předstihem minimálně na měsíc dopředu a nemám ráda změny ze dne na den, neboť moji pracovní aktivitu musím mít přesně rozplánovanou a nevěnuji svůj čas pouze tomu sedět a čekat v ordinaci, než někdo přijde nebo nepřijde, tak jak je tomu u praktického lékaře. 

  • Pokud nedodržíte termín terapie, je záloha nevratná a propadá. Pokud si rozmyslíte, že již nechcete v léčbě pokračovat, je třeba tak učinit při své poslední návštěvě v ordinaci a další termín si tady neplánovat. Pokud se však udělá další termín a Vy si to rozmyslíte, je záloha navratná a je třeba si terapii vybrat, ale NE, že se po nedostavení na termín 14 dní "po" ozvete, že si chcete terapii vybrat. Tak tento termín zaplacené terapie již propadl. 
  • Omluvenky přijímám v pracovní dny: Po-Čt od 9:00-17:00. Večery (to znamená po pracovní době) a víkendy nepracuji a vaše hovory nevyřizuji a ani nezvedám. Mám volno, vypínám a jedu pouze na programu Privát. 
  • Platby termínů všech mých pacientů nelze uskutečnit dodatečně přes platební bránu rezervačního systému, neboť za každou zpětnou (vrácenou) transakci, zrušení termínu on-line z Vašeho domova a jakoukoliv transakci touto formou, platím poplatky. 

    Prosím tedy všechny mé stávající i nové pacienty, aby vždy počítali s platbou nového termínu dopředu v hotovosti na místě v TCM Eruvia.

    K tomuto, byť přísnému, opatření mne dohnaly okolnosti, ale věřím, že je oprávněné a pochopitelné.